HTML

Gaia Egészség Műhely - Győr

Jó húsz éve elmúlt már, hogy elvarázsolt a természetgyógyászat sokfélesége, - a természetes életmód lehetőségeinek végtelen tárháza nyílt meg előttem a nyolcvanas évek végétől. Lassan tán beérik a megszerzett tudás, hát úgy gondoltam, elkezdek szemezgetni, közreadni a kincsekből, tapasztalatokból. Kívánom, hogy használjon annak, aki olvassa és él vele!

Friss topikok

Címkék

Beköszöntő!

2012.12.06. 18:30 far_vik

imagesCA5XSI2G 

Kedves Látogató! Ez itt a Vityamasz blog, egy tanár-művelődésszervező-természetgyógyász működésének legújabb színtere!

Az elmúlt évek során, amióta fáradt, lazításra, nyugtatásra és erősítésre szoruló, gyakran beteg testek (időnként lelkek is) vannak a kezem alatt, sok tapasztalat és sok gondolat összegyűlt. Szeretném, ha ezek a felismerések  nem vesznének el, hanem  másoknak is hasznára válhatna az, amit tapasztalataimból leszűrtem.

Persze azért is van ez a blog, hogy aki segítségre szorul, tanácsot kérne, az könnyebben rám találjon! Hiszen nem várható, hogy ha valaki szakembert keres, majd jól lemegy Alfába (biciklivel vagy gyalog?) és máris tudja hogy én vagyok, sőt azt is, hol vagyok, és felkeres, hogy rakjam rendbe csontját-bontját!

Itt - idővel - megtalálható lesz a szakmai kínálat, esetleírások, magyarázatok, kezelési javaslatok, egyes gyakorlatok leírásai, képek, videók. Így aki erre az oldalra rátalál, el tudja majd dönteni, hogy én lehetek-e az, aki segíteni tud gondján-baján.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vityamasz.blog.hu/api/trackback/id/tr924946821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása